آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرنوشت تیم ملی والیبال در انتظار تیم ملی فوتبال؟| قلعه‌نویی شاگرد عطایی می‌شود!

  • کد خبر: ۱۷۱۶۴۲
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
سرنوشت تیم ملی والیبال در انتظار تیم ملی فوتبال؟| قلعه‌نویی شاگرد عطایی می‌شود!
با توجه به وضعیت والیبال ایران، بعید نیست تیم ملی فوتبال هم همین مسیر را طی کند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بعد از آن روز‌های خوب و خاص والیبال با ولاسکو، کواچ، کولاکوویچ و ... حالا به مربی ایرانی بازگشته‌ایم و در عرض ۲ سال آنقدر بد شده‌ایم که تیم ملی والیبال در حسرت ۱ ست مقابل ژاپن قرار دارد.

۱۰ سال پس از جادوی ولاسکو در والیبال ایران، با بهروز عطایی در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ خیلی راحت حذف می‌شویم و در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ هم از ۸ بازی تنها ۲ بار پیروز می‌شویم.

پسرفت‌های عمیق با عطایی آنقدر واضح است که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمانده. جالب اینکه برخلاف انتظار، عطایی کلمه‌ای هم از استعفا حرف نمی‌زند و سرمربی چندشغله حسابی سرگرم تمرکز روی باخت‌های بعدی با تیم ملی است. بالاخره هرچه نباشد هنوز ۴ باخت دیگر فرصت هست!

اما از سوی دیگر نگاه به روند والیبال، همه را نگران کرده که مبادا در فوتبال هم چنین وقایع وحشتناکی برای تیم ملی با امیر قلعه‌نویی رخ دهد.

نکته ترسناک اینکه عطایی تا همین چند ماه قبل، هر سال تیمش در لیگ برتر والیبال جزو مدعیان قهرمانی بود، اما از آخرین باری که تیم امیر قلعه‌نویی قهرمان شده ۱۰ سالی می‌گذرد!

حالا او سرمربی یکی از بهترین تیم‌های تاریخ ایران است و با دوجین مربی به تورنمنتی در حد و اندازه کافا می‌رود و با گلباران افغانستان و قرقیزستان به قهرمانی می‌رسد، غافل از اینکه فوتبال ایران و فوتبال‌دوستان ایرانی رویای قهرمانی جام ملت‌ها و غلبه بر ژاپن و کره دارند، نه افغانستان!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->